Короткі дані:
1. Прізвище, ім’я та по батькові Романюк Ольга Василівна
2. Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту) Тучинська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів Гощанського району Рівненської області
3. Посада учитель української мови та англійської мови
4. Педагогічний стаж роботи 12 років
5. Кваліфікаційна категорія ІІ категорія
6. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте робота в групах, парах; метод проектів; “мозковий штурм”, “карусель”; “мікрофон”; “асоціативний кущ”, “створи символ”, “метод прес”, “коло ідей”, “сенкан”.
6. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте робота в групах, парах; метод проектів; “мозковий штурм”, “карусель”; “мікрофон”; “асоціативний кущ”, “створи символ”, “метод прес”, “коло ідей”, “сенкан”.
7. Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки).
Любов до дітей, енергійність та швидкий темп уроку, артистичність та емоційність, професіоналізм, креативність та спостережливість.
Людина без серця – як авто без двигуна, без цієї деталі вчитель не може існувати, тим більше працювати, в школі, тому вважаю однією з важливих характеристик моїх педагогічних якостей саме любов до дітей і величезне бажання навчити їх. Я усвідомлюю, що і від мене теж залежить їхнє життя і майбутнє. Я намагаюся бути дітям гарним взірцем і авторитетом, прищепити їм любов та повагу до загальнолюдських цінностей і, звичайно, до рідної мови та країни. Проте дотримуюсь правила: не будь занадто солодким – бо з’їдять, і не будь занадто гірким – бо виплюнуть!
Моїм урокам притаманні швидкий темп та енергійність, адже за коротких 45 хвилин хочеться так багато сказати, подати і навчити. Плідним вважаю урок, коли учні «з гарним настроєм проковтнули чергову порцію нових знань». Активна, артистична, емоційна та цікава – це дуже важливо на уроках з молодшими учнями, щодо старших – даю можливість їм проявити себе, допомагаю їм виявити власні таланти та здібності. На мою думку, емоції – це один із найважливіших елементів навчального процесу, уроку, адже діти мають отримувати задоволення та радість від навчання. Свідченням найбільшого успіху педагога є посмішка на обличчях дітей.
Бажання навчатися – це природне бажання з яким народжується кожне дитя, і своїм завданням я бачу не знищити його, а розвивати та робити його ще сильнішим. Не має поганих учнів, є вчителі яким не вистачає терпіння, сил або бажання.
Немає коментарів:
Дописати коментар